Stillestånd

Tiden har stått still ett tag på denna blogg, har helt enkelt saknat motivation att skriva överhuvudtaget. Det plus att jag har jobbat en hel del åtminstone i mars hjälpte inte till att få ingång bloggandet. Men man ska ju inte skriva om man inte känner för det, då blir det bara krystat och texterna håller en lägre kvalité. Sen är det ju inte direkt några som läser bloggen så varför posta något för? Men det finns lite tankar men det kanske inte är något som kommer att publiceras här, vi får se.

Det har dock hänt lite sedan min senaste post i januari. Jag har fått tag på en lägenhet i centrala Linköping, det tar mig knappt 10 minuter att gå till centrala stan och det tar mig knappt 5 minuter att gå till tågstationen. Bodde ute i Ryd en stund hos en kompis innan jag fick tag på min nuvarande lägenhet. Det fungerade men var mindre mysigt på mornarna när jag skulle cykla till jobbet och det var -20 ute men det var bara att bita ihop och tänka på pengarna jag får för att jobba.

Det är inga nya resor inplanerade, självfallet har jag alltid mina drömresor i huvudet så som Maccu Pichu och hela central- och sydamerika men det är inget jag gör något åt för stunden.

Men det finns en risk att tiden kommer stå stilla ett tag till på denna blogg. Så trevlig påsk på er och så får vi se när vi ses igen.

Lämna en kommentar